Måndag

Efter världens segaste morgon lyckades jag komma iväg till skolan, till första lektionen - MATTEPROV. Jag och Hanna hade bestämt oss för att inte plugga innan, utan mer köra stenhårt pang på för att sen se vad vi behöver jobba med. Oerhört smart tycker jag! Vi tänkte också som så att, va fan, går första provet bra då kommer man bli slapp och skita i att plugga framöver. Vi satsar helt enkelt på att få dåligt nu, så vi blir taggade och pluggar som små as till nästa!!

På svenskan skrev vi klart vår utredande uppsats. Den som endast fick skrivas på lektionstid .. he he he, vilket jag bara tror var en i vår klass som följde - Melanie. Hur hon klarade det, plus att hon blev färdig innan oss andra som fuskskrev lite hemma.. det övergår mitt förstånd.

Aja, sedan blev det en spontan fika på waynes med..


     Djärf         Hanna                  Moi                 Alfred              Sofia           Jacob Heiborn

Nu ska jag rota lite bland mina kläder, för på söndag blir det tjejklädbytardag hemma hos SoFia! Myyyyyys<3

Kommentarer
Postat av: Melanie

Haha. Jag var den dumma eleven som tog Sylve på allvar när han sa att man ABSOLUT INTE fick skriva hemma.....

2009-09-22 @ 21:44:52
URL: http://youngster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0