Lö - E.Ö, Sö - DM

Hej hallå! känner mig lite dum när jag skriver inlägg här, eftersom det är HANNASOCHMIRIS blogg. men jag har ju ingen egen och för tillfället har jag tråkigt!

jag tänkte bara säga att igår var en trevlig kväll! ingen har nog missat att vi var hos emma, och ni som missade det, ni MISSADE verkligen något! he he he


lite bilder, tog dem från maddes facebook och mel's blogg! hoppas det är ok :)



Idag har jag jobbat. söndagar, veckan innan lön brukar vara ganska sega. jag hade lite tråkigt och fick för mig att prova ett par byxor. McGordon st 44,32 (De största jeansen vi har)

the resullllt!!!


fatta seriöst att en Miri får plats i varje ben!

Aja, nu sitter jag här nyduschad i sängen och känner mig allmänt fräsch! älskar att vrida på riktigt riktigt varmt vatten, låta det bränna tills man vant sig vid det, för att sedan vrida upp ännu varmare, ännu varmare! ännu varmare!!
... minuset är dock när man öppnar badrumsdörren och kalluft strömmar in.
egentligen borde man duscha askallt, för då när man öppnar dörren borde det ju kännas varmt liksom..
aja bara en dum perentes. Nu ska jag sova! GODNATT<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoho klart det är okej att låna bilder :D

Men seriöst vilka enooorma byxor!! :O ^^

2009-09-20 @ 22:39:45
URL: http://marsbarn.bloggagratis.se
Postat av: Miri

tacktacktack! :D

jag veeeeeeeet!!! helt sjukt seriöst! och grejen är att det är inte alls ovanligt att folk köper 44or! :O

2009-09-21 @ 07:15:24
URL: http://hannaochmiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0