Nytt År & Nya Händelser, Här Kommer en Up-date!

Vi hörde i elevrummet, samt var med och planerade, inför förra årets Oktoberfest! Tanken är att partyt ska ha ett tema, och det diskuterades livligt vilket som skulle passa bäst!

Förslag:
Pirat-tema



Maskerad-tema


Andra förslag??

Första dagen på vårterminen, med julgröt till skollunch!
Intrigerna tätnar, dock kan saker låta värre än de är. Rykten är farligt!

Uppdaterat! vi har hört från en säker källa att en söt  mörkhårig tjej i åk 2 inte längre är avaliable! sorry guys! Den lyckliga killen (20 år) är en av producenterna för crazy pictures och han har arbetat bla. med en musikvideo till Wrestling With Angles! Tydligen ska han vara superhet och vi säger bara: good work! Grrrrr..

LITE VIMMEL FRÅN 31/12-08
(Dock bara från Ensteds) - bilderna är tagna från tordfis - hoppas det är ok! =)

      
(Klicka på miniatyrerna för att få större bilder)

OBS! glöm ej att titta förbi snart igen. Presentation och intervju av vinnaren från förra årets heta tävling kommer inom en snar framtid!

Xoxo
H & M

Kommentarer
Postat av: Simon i Es1c

Hip hop tema =D

2009-01-09 @ 12:23:25
Postat av: eleonor

jag står fast vid 80' tals tema!

2009-01-09 @ 21:26:59
Postat av: EmmaDilemma

Olalala...Jag undrar vem det kan vara? CrazyPicturesKalle är ju nämligen min gamla kille... ;P

2009-01-10 @ 00:12:33
URL: http://emmsticki.blogg.se/
Postat av: Lena

Lätt pirat YAAARRRR!!!!!!!

2009-01-10 @ 20:14:21
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: sabina

Heej;) Joo med mej äre bara bra sj??:) nja jag var kvar här hemma i nyår så men nästa år blir det antagligen norrköping (flyttar nog ner till sommaren) hehe ;) KRAM<3

2009-01-15 @ 17:33:49
URL: http://sabolina.blogg.se/
Postat av: Joël

Hi My darlings, jättekul att höra från er igen

Maskeradtema e helt fantastiskt

Jag var på en maskerad på Palace i dec och var utklädd till Whoopie Goldberg - total succé

Lösbröst, bikini, solisar, peruk, mask och fransväst

Rubbet

Men annars finns det ju det tema som alltid funkar

- Filmtema, klä ut sej till sin favvoroll

(Miri - Helena Bergström Änglagård)

Ha det bäst Girl

PS. Miri ledsen att Jag inte hört av Mej på ett tag

men det har varit så mycket

Jag ringer vid tillfälle

XOXO

Joël

2009-01-15 @ 20:50:13
Postat av: Damon

UPDATE??!!

2009-01-25 @ 13:45:42
Postat av: perssonhaag

hallå lite tunt med nya inlägg va??.. kämpa på flickor! . för övrigt säger jag gulligull till bilden på palle och.. mums till bilden på sky och sophia...

2009-01-26 @ 22:19:02
Postat av: KS

Kära Hanna och Miri,



HA MASKERAD TEMA! Gossip girl för fan! Jag vill vara fett snygg inte utklädd!

2009-01-29 @ 22:17:20
URL: http://finakinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0