Rörelse till musik

(Dålig uppdatering! vi ska skärpa oss!)


En Dagens vimmelbild - Vad är det som gör att Palle är så trött?..


En ljushårig tjej ni väl känner till verkar också vara lite trött.. Kan detta ha någonting med den spanske Nissen att göra kanske?...


Efter en konsert i hörsalen!

Been there, done that... och nu är det tydligen tjejerna i ettans tur. De har upptäckt en estet som verkligen fångat deras intresse! Först på listan att försöka erövra honom är J i ettan ... Vi får se om hon lyckas! Vad tror ni?

Love
H, M


Kommentarer
Postat av: i'm not blair waldorf

åh, det verkar som om vi numera har ytterligare ett par som -hrm- kan hålla på i övningsrummen. och då menar jag inte "hålla på" som att i hålla på med musik.

sant?

2008-12-01 @ 00:41:26
Postat av: Miri

kära I'm not Blair Waldorf!

Det sker som sagt mycket mer än övning i övningsrummen. Jag tror inte ens du inser hur mycket! Esteten vi nämnde här ovan är dock inte en estet på musiklinjen, vilket gör det svårare för dem att "hålla på" i övningsrummen.. Men det löser de nog på något annat sätt.

2008-12-01 @ 13:15:09
URL: http://hannaochmiri.blogg.se/
Postat av: I am Blair Waldorf

haha, ohja vilka grejjer det händer i övningsrum!, inte sant?! hahaa har jag rätt i att det även har skett lite uppdaterat kärleksliv mellan två sanna kristinianer?!?!???? HAHA

2008-12-01 @ 22:44:17
Postat av: I am blair Waldorf

OJ! då tror jag bestämmt inte att vi pratar om samma par! dags för uppdateringsmöte?!?!

2008-12-02 @ 20:48:48
Postat av: eleonor

miri, har du någon msn, varför har inte jag den? :P :O

2008-12-02 @ 20:54:22
Postat av: Miri

Kanske det! vi kanske kan utbyta lite skvaller! om.. du avlöjar vem du är ;)

2008-12-03 @ 10:38:47
URL: http://hannaochmiri.blogg.se/
Postat av: Miri

Eleonor. klart jag har! Du får gärna ta den!

Miri[email protected]

2008-12-03 @ 10:40:15
URL: http://hannaochmiri.blogg.se/
Postat av: eleonor

haha jag hade den visst redan ;) åå jag är på utbytningsskvaller!!

2008-12-03 @ 20:53:57
Postat av: jag

jag vet! jag vet!

2008-12-04 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0