Ännu en helg...

Jag är ganska besviken...

... För första gången hade jag hand om helgnyckeln! (spännandespännande) och jag väntade ivrigt på att folk skulle ringa mig så jag fick gå ner och öppna. Ylva ringde, och jag släppte glatt in henne, men hon var också den enda...
   ... för ingångarna var öppna! så alla kom in utan min hjälp!... vilket gjorde det väldigt onödigt att jag i princip sprang till Kristina båda morgonarna för att vara där i tid...

...Aja, det är på Kristina jag har spenderat min helg i allafall. Övat, pluggat och.. trevligt.

Om ni har missat det... så är det fars dag idag och till min pappa köpte jag världens smartaste grej!
   ...En bilfönsterskrapa som sitter fast på en vante! - supersmart!

Men nu ska jag kolla lite på min nya favoritserie - Gossip Girl!



... på tal om gossip... eller nä, det var inget... hehe

Ha det så bra! puss och kram
/ Miri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0